Bundan yaklaşık 7 ay önce öğrenci arkadaşlarla kalıyordum. Kafa adamlardı kulakları çınlasın. Bitanesi akustik sahne alıyordu diğeri de dansçıydı. Bize sürekli diyordu dansa gelin eğleniriz filan diye. İlk başlarda benim gözüm kesmiyodu çünkü rezil olma korkusu vardı. Yapabileceğimi hiç zannetmiyordum. Dans eden çiftlere hayran hayran bakar dururdum. O hareketleri nasıl yapıyorlar diye hep merak ederdim. Bayıla bayıla izliyordum çiftleri.

O sıralar çok bunalmıştım. Kaleiçi eski tadı vermez olmuştu. Rock barlarda bir bardak biraya 12 lira vermek evlat acısı gibi koymaya başlamıştı. Herşey standartlaşmıştı ve eski cazibesini kaybetmeye başlamıştı benim için. Kaleiçi sürekli elimin altındaydı ve güzellikler yerine çirkinliklerini görmeye başlamıştım. Sokaklarda sabaha kadar duran esrarcı gençler, yöresel kıyafet satan ingilizce bilen ama Türkçeyi hart hurt konuşan dükkan sahipleri ve çalışanları derken artık Kaleiçi bana sıkıcı gelmeye başlamıştı. Başka birşeyler olmalıydı Antalya’da.

Derken dans muhabbeti aklıma geldi. Zaten önceden arkadaşın önerdiği dans hocalarını faceden eklemiştim. İlk Hakan Hoca denk geldi gözüme. Hemen konuştuk hocam dansa başlamak istiyorum Tolganın arkadaşıyım falan filan. Ben de tam zamanında sormuşum zaten hoca yeni başlangıç sınıfı açmış. Dedi çarşamba günü gel. Gittik.

İlk başlarda çok zorlanmıştım. Hoca çok güzel dans ediyor ve ben olduğum yerde put gibi duruyorum. Omuz hareketleri ayak hareketleri el kol derken benim kafam karışıyor ve hiçbirşey yapamıyorum. Tabiri caizse kendimi odun gibi hissediyordum. İlk aylar böyleydi. Dersler zor geliyordu ama başaracağıma inanıyordum.

Dersten sonra dans geceleri olur. Gecelere iştirak ediyoruz hala. İlk çarşamba gecesini çok iyi hatırlıyorum. O ortam anlatılmaz yaşanır abicim 🙂 Kıpır kıpır deli dolu bir ortam. Herkes birbirini tanıyor ve çok eğlenceli bir camianın içinde buldum kendimi. Dedimki kendime burası tam benlik. Keşke daha önceden katılsaymışım. Tolga danstan ilk bahsettiğinde katılsaymışım.

Artık eskisi kadar zorlanmıyorum. Hatta hiç zorlanmadığımı söylemek istiyorum 🙂 Hakan Hocanın güçlü ifadesiyle daha da kolaylaşıyor dans dersleri. Artık yeni hareketleri ilk seferde öğrenip yapabilecek seviyeye geldim. Hakan Hocanın emeği çok büyük bu konuda. Kendisine buradan teşekkür ediyorum. Şimdi birkaç dans fotoğrafımı buraya koymak istiyorum. Bence siz de başlayın pişman olmazsınız 🙂

1507577_10152345381733987_1293609271_n 10168069_10152345384553987_1249921700_n(1)
1619542_299208393537201_1319417935_n 1779106_297760927015281_1124688252_n1504365_298697846921589_487684986_o


Emir Buğra KÖKSALAN

Java And PHP Developer

0 yorum

Bir cevap yazın

Avatar placeholder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.